W 2023 roku, do września, firmy HMS oraz Red Lion osiągnęły łączną sprzedaż wartą ponad 420 mln dolarów, a skorygowana marża EBIT wyniosła około 24%.
- Połączenie portfolio produktów Red Lion - które stanowi uzupełnienie oferty HMS i w ograniczonym stopniu się pokrywa - z dopasowaniem geograficznym, gdzie Red Lion ma silną pozycję na atrakcyjnym rynku północnoamerykańskim, a HMS na głównych rynkach w Europie, wygeneruje dobre możliwości sprzedaży krzyżowej - mówił CEO HMS, Staffan Dahlström.
HMS planuje opracowywać produkty i oferty specjalnie po to, by sprostać wymaganiom rynku północnoamerykańskiego. Obecnie około 60% sprzedaży HMS trafia na rynki automatyki w Europie, natomiast większość sprzedaży Red Lion odbywa się w Ameryce Północnej. Oczekuje się, że po przejęciu około 45% sprzedaży HMS będzie realizowane w Europie, około 39% w obu Amerykach i 16% w Azji.
Red Lion zatrudnia na całym świecie około 400 osób, z czego około 300 w USA. Ma dwa zakłady rozwojowe w USA i po jednym w Niemczech i Indiach, a także zakłady produkcyjne w USA i w Niemczech.
HMS zatrudnia ponad 800 osób, a w 2022 r. jego sprzedaż wyniosła 244 mln dolarów.
Źródło: Drives & Controls